Shop Mobile More Submit  Join Login
About Deviant Artist Munchlaxgirl45Female/United States Recent Activity
Deviant for 2 Years
Needs Premium Membership
Statistics 62 Deviations 1,059 Comments 5,337 Pageviews

Newest Deviations

Favourites

Groups

Omg ! its been a while since ive posted up anything >.<..I remember I would post something once a week but now im slackin!!!!...I hope to post something nxt week!..i drew a pic of a Keroppi Gijinka and hopefully ill post it up before I misplace it again ( I have a bad habit of losing things ;A; ..but im getting better)..I also maybe post a fanfic i did of Vocaloids Leon and Lola...its so sad theyre retiring...I wish I could have purchased their voicebanks..but ill doubt the program would work wit my computer...so sorry! >.<..I hope to post more in the future!
  • Listening to: Cocoa Butter by India Arie
  • Reading: Oh My Goddess
  • Watching: News Bloopers
  • Eating: brownies
  • Drinking: Seltzer

deviantID

Munchlaxgirl45's Profile Picture
Munchlaxgirl45

Artist
United States
皆さんこんにちは!Im Munchlaxgirl45! I luv to draw anime and other stuff! 。(⌒∇⌒。), I really hope to improve my art so i'll try my best! ^^...My other hobbies include listening to music, watching anime and cartoons, fanfic writing, bike riding, making hair bows ( i'll post a pic of them in the near future so look forward to that!), collecting coins, sleeping, fan girling over things ( idk if that counts as hobby but I do it so much that it must be!), reading, some video gaming, and singin j-pop songs! Oh! also I love the pokemon Munchlax even tho I don't own anything munchlax related T-T, but i'm working on it!. I love meeting people in the dA community so plz say "hi" to me!...well that's it fr now, またね!
Interests

AdCast - Ads from the Community

Comments


Add a Comment:
 
:iconshane-zero:
Shane-zero Featured By Owner Jan 6, 2015
thx for the faves friend :D
Reply
:iconmunchlaxgirl45:
Munchlaxgirl45 Featured By Owner Jan 30, 2015
 ur welcome~ sorry fr late reply >//<
Reply
:iconshane-zero:
Shane-zero Featured By Owner Feb 7, 2015
it's ok i'm late too been busy lol
an hour and a half in the gym yday and then it was raining like a monsoon lol XD
and i have 5 college courses
drawing,art history,history,statistics,and public speaking Wink/Razz
what have u been up to?
Reply
:iconshane-zero:
Shane-zero Featured By Owner Oct 22, 2014
hey how have u been?
Reply
:iconmunchlaxgirl45:
Munchlaxgirl45 Featured By Owner Nov 3, 2014
Hey! I haven't  been on in like a while *-* ...wats up? ^^ thnx fr asking bout me
Reply
:iconshane-zero:
Shane-zero Featured By Owner Nov 29, 2014
it's ok thx sorry i'm inactive lately if u want we can try other accounts but only if u're comfortable with it
i'm doin ok things just been crazy lol
what have u been doing?
Reply
:iconxxbakugangirlxx:
xxbakugangirlxx Featured By Owner Aug 5, 2014  Student General Artist
Thanks 4 the watch :)
Reply
:iconmunchlaxgirl45:
Munchlaxgirl45 Featured By Owner Sep 4, 2014
NP! ur welc^^
Reply
:iconmarloeshi:
Marloeshi Featured By Owner Jul 4, 2014
Thanks for the fav! :D
Reply
:iconmunchlaxgirl45:
Munchlaxgirl45 Featured By Owner Sep 4, 2014
Np! ur welc ^^
Reply
Add a Comment: